Key-Can  Computer  Services
XRES_en
Toshiba Partner Program Member
Data Recovery Services
   Vecht 168  
   2911 ES Nieuwerkerk ad IJssel                                                          
http://www.go-on.cz/soubory/Image/lenovo_business_partner.gif
   T: +31 (0) 180 31 53 95
   G: +31 (0) 655 34 21 81
   E: info@key-can.nl   
   W: www.key-can.nl
Key-Can                             Sinds 1991  
 
  Onze diciplines
 
  Handboek ICT
 
  Remote Support
 
  Cloud en Backup
 
  Software
Key-Can       Remote Support  
    Onderdeel:       Remote Support Laatste wijziging: 28-07-2017  
                                                 
  Remote:                                       Huidige versie: 12  
    Door middel van Remote support kunnen we op afstand vrijwel alle onderhoud verrichten alsof we rechtstreeks achter uw systeem zitten.  
    Voordelen: U bespaart voorrijdkosten, we helpen u sneller omdat we niet in eindeloze file's hoeven staan. Afstanden spelen geen rol meer.        
    Ook kunnen we er met dit systeem voor zorgen dat u zelf op de systemen van de zaak kunt werken zonder uw huis te verlaten.          
                                                 
  Het pakket:                                            
    Voor Remote control maken we gebruik van het Teamviewer pakket versie 12 .    
    Om ons tijdelijk toegang te geven klikt u op Key-Can Quick Support .  
                                                 
  Remote gebruiken:                                          
    Klik op Key-Can Remote, kies uitvoeren en geef toestemming.  Meldt daarna het ID aan ons.  De verbinding wordt verbroken als u het pakket weer afsluit.   ``
                                                 
 
  Key-Can Remote   De professional versie voor permanente remote support door Key-Can.  
 
  Key-Can Quick Support   De Quick Support Pro versie voor incidentele remote support door Key-Can.